Zwroty i reklamacje
Zwrot
Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się w dniu otrzymania zamówionego towaru. Aby odstąpić od umowy należy w powyższym terminie złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, a następnie niezwłocznie odesłać zwracany produkt, nie później niż w terminie 14 dni licząc od dnia, w którym otrzymaliśmy oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
Zwracany produkt należy odpowiednio zabezpieczyć i zapakować oraz odesłać kompletny w stanie nienaruszonym wraz z dołączonym dowodem zakupu oraz formularzem zwrotu. Zwrot nie zostanie uznany jeśli towar nie będzie pełnowartościowym towarem i będzie nosił ślady użytkowania.
Adres zwrotu
Aby dokonać zwrotu, paczkę należy wysłać pod adres:
KC PREMIUM Klaudia Turek
Świdnik 119
34-606 Łukowica.
Do paczki wraz ze zwracanym produktem dołącz paragon lub fakturę oraz formularz zwrotu.
Uwaga!
Nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas za pobraniem ani zaadresowanych do paczkomatu.
Zwracany towar powinien zostać zapakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
Zwrot pieniędzy
Zwrot dokonanych płatności zostanie zrealizowany w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przez nas zwrotu produktu.
Więcej szczegółów dotyczących zwrotów znajdziesz w zakładce Regulamin sklepu.
Reklamacje
W przypadku stwierdzenia wady produktu należy niezwłocznie skontaktować się z nami mailowo na adres biuro@kcpremium.pl w celu złożenia reklamacji. W tym celu pobierz i wypełnij nasz formularz reklamacji i prześlij go mailowo wraz ze zgłoszeniem.
Adres zwrotu
Po rozpatrzeniu przez nas reklamacji odeślij reklamowany produkt na adres:
KC PREMIUM Klaudia Turek
Świdnik 119
34-606 Łukowica.
Do paczki wraz ze zwracanym produktem dołącz paragon lub fakturę.
Zwrot pieniędzy
Zwrot dokonanych płatności zostanie zrealizowany w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przez nas zwrotu produktu.
Więcej szczegółów dotyczących reklamacji znajdziesz w zakładce Regulamin sklepu.